fredag 3. september 2010

Bursdagskort #1

Jeg var innom Unik Hobby på Hamar for et par uker siden og da måtte jeg kjøpe denne nydelige englejenta. Har sett flere andre har brukt henne på kort og nå var det min tur å kjøpe henne. Denne gangen ble det et lilla bursdagskort som er til et nært familiemedlem som enda ikke har bursdag. Men for en gangs skyld er jeg ute i god tid med et kort! Jeg har brukt mønsterark fra blant annet Papirdesign, blomster fra Wild Orchid Craft og perler fra Kort og Godt. Jenta er malt med Distress ink og vingene er blitt dekt med glitterlim.

Forsiden

Glitter på vinger og på ramma rundt.





Innsiden hvor jeg har brukt stempel fra Ett Trykk.

Med dette kortet hiver jeg meg med på
og

7 kommentarer:

  1. For et vakkert kort ! Heldig hun som får dette :-))

    SvarSlett
  2. Vakkert og elegant kort. Likte dette kjempegodt! Takk for at du deltar på NordSalten Hobbyklubbs utfordring.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  3. Et nydelig lilla kort!!
    WoJ motivet bare så søtt og fint malt:-)
    Herlige mønster ark og flott både inni og utenpå!
    Koselig charms til også:-)

    Ha en fin og kreativ helg!
    Klem Laila.

    SvarSlett
  4. Kjempe flott, og nydelig kort du har laget. Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring!

    Lykke til =)

    SvarSlett
  5. Så vakkert Victoria, kjempefin englejente og nydelige lillafarger. Du er bare så flink til å pynte.

    God helg:))

    Klem Sissel

    SvarSlett
  6. wow sååååå nydeligt og stilligt kort, lækre farver og flot motiv
    knus pia

    SvarSlett
  7. For et vakkert kort! Nydelige farger og skjønt pyntet!
    Takk for at du deltar på NSHKs utfordring - lykke til!
    ♥ Marianne

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du legger igjen en kommentar her hos meg! It makes my day :)

Klem fra Victoria