tirsdag 4. mai 2010

Et vintagekort til en 90 - åring

Bestemor blei 90 år 29.april. Med andre ord en godt voksen dame! Og hva passer ikke bedre enn et vintagekort?

Forsiden med litt forskjelling pynt som er kjøpt på bl.a. Bikuben og Unik Hobby.
Papirene jeg har brukt er fra 7gypsies og The Paper Loft.

Forsiden
De minste panelene på forsiden er sydd med symaskin. Ellers er alle panelene rufset i kantene og svampet med Vintage Photo. 

Forsiden

Innsiden

Innsiden med et dikt til jubilanten

Baksiden med mitt personlige stempel


8 kommentarer:

  1. Ordentlig rålekkert kort. Så utrolig vakkert pyntet på alle sider. :):) Må jo passe midt i blinken til bestemoren din.

    Klem, Trine :)

    SvarSlett
  2. For et nyydelig kort til bestemoren din. Jeg har nettopp oppdaget bloggen din via bloggen min, som følger hos meg :) kjekt at du har lagt deg til, og det samme ønsker jeg å gjøre hos deg. Her var så mye fint, og jeg kommer garantert til å kikke innom mange ganger, også for å få inspirasjon. Du skriver at du er nokså fersk, syns du ser ut som en virkelig viderekommende:)
    Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  3. Hei.
    Fantastisk flott kort du har laget. Og så koselig at du har blitt følger av bloggen min, jeg følger også din nå.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Sååå nydelig kort! Jeg har akkurat rusla litt rundt i bloggen din, her var det mye fint, og jeg gleder meg til å komme tilbake.

    Klem Jorunn

    SvarSlett
  5. For et nydelig kort du har laget.
    Så mye flott du lager, legger meg til som følger jeg :)
    Grethe

    SvarSlett
  6. For et vakkert kort til bestemoren din !!!:) Og takk for at du har lyst å følge bloggen min, legger meg også til listen din :)
    Så mange flotte kort du har i bloggen din og slett ikke noe nybegynner nei, du er kjempeflink !!
    Ha en fin maimåned :)
    Antje

    SvarSlett
  7. Det var et aldeles nydelig kort til bestemor, så flink du er til å pynte alle sidene! Mye lekkert å se ellers også, jeg legger meg til som følger, for hit kommer jeg gjerne flere ganger!

    SvarSlett
  8. woooow Victoris a såååå smukt vintage kort med rålækre detaljer.
    knus Pia

    SvarSlett

Kjempehyggelig hvis du legger igjen en kommentar her hos meg! It makes my day :)

Klem fra Victoria